Jouw toekomstige werkplek
Je komt te werken bij de grootste woningcorporatie van Nederland. Al meer dan 160 jaar zetten wij ons in om zoveel mogelijk mensen een goed thuis te geven. Hier zijn we natuurlijk trots op.
Wat wij doen, maakt werkelijk verschil
Bij ons krijg je de kans om werkelijk verschil te maken. Iedere dag. Of je nou een lekkage repareert, een beter passend huis vindt voor iemand, een nieuw woningbouwproject ontwikkelt of meer steun bij de landelijke politiek organiseert. Je helpt direct mee aan die maatschappelijke opdracht van ons: een goed en betaalbaar huis voor iedereen in het meest uitdagende gebied van Nederland.
Waar kom je te werken?
Binnen Ymere zijn er vijf verschillende processen. Met elk een eigen expertise, maar hetzelfde doel: een fijn thuis voor elke huurder.
Stafafdelingen
Alle faciliterende afdelingen vallen onder stafafdelingen. Denk hierbij aan functies zoals HR-adviseur, medewerker facilitair bedrijf en communicatieadviseur. Zij zijn dé Partner in Business.
Portefeuillevernieuwing
De ontwikkeling van wijken, de betaalbaarheid en verbetering van de kwaliteit van het vastgoed. Dat is waar je je mee bezig houdt binnen dit proces. Hier werk je bijvoorbeeld als assetmanager, projectontwikkelaar of procesmanager.
Vastgoedbeheer
Binnen dit proces werk je aan het optimale onderhoud van onze woningen. Van programmering tot aan samenwerkingen met externe partners. Ook wel co-makers genoemd. Hier kun je werken als medewerker vastgoeddata, projectmanager planmatig onderhoud of servicemonteur.
Verhuur en Wonen
De verhuur en verkoop van woningen en bedrijfsruimten komen samen in dit proces. Passend wonen is hier het belangrijkste uitgangspunt. Hier werk je bijvoorbeeld als makelaar, wijkbeheerder of klachten consulent.
Finance en Reporting
Binnen dit proces worden rapportages gemaakt voor interne en externe stakeholders. Ook ondersteunen zij de business op financieel gebied. Hier kun je werken als strategisch controller, medewerker projectadministratie of business analist.